Halaman

Saturday, February 19, 2011

Pass di Forum


Adakah anda pernah ketika googling untuk cari information penting, ehh tiba-tiba jumpa di forum yang belum kita tahu dan rupanya kena daftar dulu atau login biar boleh lihat informationnya?

Pasti anda merasa sangat malas kalau daftar di forum sedangkan anda cuma mahu ambil isi penting sahaja, bukankah begitu.?


Sebelum posting artikel ini tadi saya saje laa pusing-pusing cari ebook bertema HACK di DOTDOTDOT ehhh tiba-tiba benda lain pulak yang keluar. yang keluar benda post ni 'Pass Di Forum'.

Saya pun berpikir, nak download ke tak er benda nii (Pass di Forum). Kalu download, lepas ni boleh laa aku masuk forum-forum lain tanpe register. Hehe.

Jadi mase nii aku berfikir nak download ke tak.?? Huhu. Daripade buang mase mikir benda gini. Jadi aku download laa. Oops, dari tadi aku duk cerite jee orp.? Okey laa, direct to de point teruus.

Silakan pakcik2 dan makcik2 masuk disini  http://bugmenot.com

Step 1  :  Sila masukkan nama link forum di ruangan.
Step 2  :  Klik GET LOGINS
Step 3  :  Enjoy :D