Halaman

Sunday, February 6, 2011

Cara Cara Hack Facebook Dengan Menggunakan Fake Login (PHISHER)





Hello Guys. Hari ni saya nak ajarkan anda cara-cara menghack Facebook menggunakan Phishing. First anda harus mempunyai satu website hosting. Tak payahlah pikir panjang. Saya sudah sediakan Website Hosting yang free untuk anda.



atau



Saya sarankan anda register di www.000webhost.com.
Lepas Register, anda harus download 2 Files yang saya sediakan nii.
Amende 2 Files tuu.?

File Pertama  : login.php
File Kedua     : phish.php


Link Download   :



Password RAR   : 

wickedwisdom4


2 files diatas adalah sebuah files yang menyedut/mencuri Email dan Password mangsa. File ini dikira semacam virus jugak, so kalu nak download. Turn-Off anda punye ANTIVIRUS. Tak payah laa takut sgt dgn virus. Kalau anda membuang VIRUS dari computer anda. Nanti VIRUS nak tinggal dekat mana? Haha.
Okey. Lepas Download Files di atas. Anda boleh ikut dgn tutorial saya dibawah:





WARNING  : KAMI TAK BERTANGGUNGJAWAB APA YANG KORANG BUAT. PANDAI MAKAN, PANDAI SIMPAN. BIAR PECAH PERUT, JGN PECAH MUKA.